FEBER

Har lite resfeber, skriver lite snabbt för det är lite grejer jag måste skriva/ måste hinna somna, har bara cirkus fem timmar på mig. (Alltså, mission impossible. Hur ska jag kunna somna med massa pirr i magen och energi??)

Igår: Jag & Anders bestämde att vi är tvillingar. Som Brenda & Brandon. Vi vill så gärna, så vi har bestämt det nu!! (Ska kanske klippa Brenda-lugg nu och gå runt i bara flanellskjortor och ni kan kalla mig Brenda om ni vill).

Idag: Var ledsen i hjärtat och sa hej då till Amanda som inte fattade någonting. Sen fick jag ett fint sms från Amandas föräldrar och blev lite glad i hjärtat igen. De är så fantastiska. Och lill trollet också för den delen.
Gjorde Daniela lite glad i hjärtat när hon hittade en liten överraskning i påsen hon fick av mig. Ett broderi, lite blommor och lite hustlin'. Då blev jätteglad i hjärtat igen. Och sen blev jag mer glad i hjärtat för jag åt jordens godaste sushi (på Sono så klart) med mina finfina hoes som jag inte träffat på evigheter. Men då har vi mycket att prata om liks.

Imorgon: Landar jag i Barcelona och ska försöka prata spanska och ska äntligen få träffa Ida igen och dricka sangria och strosa runt bland massa fin arkitektur och dricka öl på Manchester Bar och köpa solglasögon och kanske doppa fötterna i havet och gå på museum och inte byta en enda bajsblöja och äta god glass mitt i natten och så vidare.

Vi får ses sen i oktober när jag kommer och är deprimerad igen, svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0