FEBER II

Inatt har jag haft feber på riktigt, vaknat en gång i timmen sen klockan 3 inatt osv.
Nu har jag jätteont i halsen, känner mig svag, snurrig, snorig. Allt sånt som man inte vill känna sig när man för det första: har semester, för det andra: när man är i Barcelona.

Sääääämst. Så fort Ida kommer hem igen så ska hon få krama mig lite, och sen ska jag nog ner på affären och köpa halstabletter, massa frukt, isglass och annat som kan vara bra att ha när man ska sitta hemma själv hela kvällen och bli kry.

Juste, igår var förresten hur fin som helst. Alla var ganska trötta, men vi promenerade runt en bra bit, åt tapas, drack cava inne på ett gammalt slakteri och åt oss mätta på skinka och ost. För inga pengar alls nästan.

Kommentarer
Postat av: alessea

så klart jag saknar dig korven. men du, tvillingar? det får mig att må lite illa. tänkte på siameser i och för sig.. hahaha.

2010-09-29 @ 16:51:26
URL: http://alesses.blogg.se/
Postat av: JACKET

jag vill oxå ha tapas.... mmmmmmmmmmm <3

2010-10-08 @ 11:47:30
URL: http://whitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0