345

En ganska fin helg ändå, trots att jag blivit "tröstad" med att jag inte ser ut att vara en dag över 23, trots att mina vänner skingrade sig och trots att Tomas blev lite våldtagen på dansgolvet inne på Debaser Medis.

Igår tillexempel drog jag på mig klackar och rött läppstift - bara för att prata om olika parfymer, bebisar, vinna i 500 och sova i en fleecetröja ända in på eftermiddagen i jordens kanske kallaste lägenhet. Vilket var ett helt utmärkt sätt att spendera en lördag på insåg jag sen.

Nu har jag ätit världens mesta och ganska bästa söndagsmiddag och är proppmätt. Tänkte dricka lite cola och titta lite på True Blood som avslutning på helgen, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0