KÄNNS/ KÄNNER/ INGET STÄMMER II

Hahaha. Kan inte sluta tänka på texten nu.
"Hello darkness my old friend... I've come to talk with you again. Nånting, nånting, tralalala, In restless dreams I walked alone, blabla, eyes where stabbed by the flash, yadayada People talking without speaking, people hearing without listening, blabla silence like a cancer grows". Typ, nåt sånt.
Haha.

Ska gå och lägga mig i fosterställning i soffan, kanske skära lite i armarna också, hört att det är inne nu osv.
Haha. Åh, darkness my old friend.

(Obs, brukar gilla denna låt, den är fin. Men nu kan jag bara skratta åt hur patetisk jag känner mig. En slags kombination av någonting. Kanske adhd?)

Och ps: det är inne att inte äta också, så att ni vet!!! #Fashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0