TVÅ DECENIER

Har verkligen inte tid för det här, men hade en himla fin födelsedag! På jobbet så fnissades det och smögs och tassades det väldgit mycket, och så på min rast så blev jag överaskad med sång och kladdkaka & present. Presentkort på systemet & en liten chips-påse, en flaska tonic och en apelsin! (Citronen var slut). Fest tyckte dem att jag förtjänade! Blev jätteglad! Visste att folk på jobbet var knäppa, men inte att de var knäppa på ett bra sätt.

Fick typ trettielva komplimanger från E som annars bara hatar mig och hon tyckte att jag gjorde ett fantastiskt jobb. *Ba livrädd*

Sen kom jag hem i alla fall, och så åt vi kina-mats buffé typ och drack rosa cava! Så himla gott och vilket matkoma sen. Dog. Fick även en jättestor kartong av syster som innehöll lite allt möjligt, som julmust, juleskum, morotskaka (så himla jätte-gott) & två skivor. Beyoncé <3 Jay-Z.

OBS OBS OBS Fick Jay-Z's självbiografi av mami!!!! Eller, hon har beställt den, kommer om en vecka typ. HAPPI.

Sen mötte jag upp Tomas, Clara, Tove, Ingrid och Frida. Fick några fler presentkort på systemet & sen gick vi till Spy Bar & träffade Björne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0