OI, YOU

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men en uppdatering känns ju på plats.

Eftersom att det är söndag, så skulle jag ju kunna skriva lite till om Ari Gold, men istället tycker jag att vi kan suga lite på den här karamellen, eller, alltså, det är ingen karamell, än, men det borde bli:
Tänk om Fabbe skulle skaffa blogg! Mitt kära Fluff skulle kunna driva en så himla bra blogg.
Jag tänker att den skulle innehålla långa texter om hans lockiga hår, hur man bäst värmer kalla fötter uppe i Norrland, varför choklad (Oboy) alltid är godast när den är varm, olika mancrushes (mycket Ari Gold), hårdrock, knäppa fulla äventyr runt om i Härnösand (och förhoppningsvis fulla äventyr i Stockholm också!), sport och så självklart lite bilder på halv-nakna män med stora muskler, för att inte glömma en hel hög med klockrena Gunnar-citat och lite Sussi-recept på begäran.
Ja, en himla bra blogg helt enkelt. 


Ska fortsätta tjatet lite nu innan Entourage börjar!
Bisous

Kommentarer
Postat av: The original Fluff

Oi, me?

2010-05-02 @ 22:57:08
Postat av: leex

hahahaha jag skulle lätt läsa den bloggen.... hahaha det där skulle funka som ett bra bloggnamn. The originas fluff :P han kan lägga till spöktv, skräckhilm och jobbiga situationer från tv när gamlingar råkar illa ut :P fabbe hamnar på mest lästa känner jag :P

2010-05-03 @ 10:16:14
Postat av: n

oi, you most definitly, krullis!!



ja, alltså, screw you kissie, rakt hår is sooo last decade!!

2010-05-03 @ 11:54:09
URL: http://sazzysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0