KANSKE KANSKE KANSKE

Funderar på att avboka Barcelona-resan. Känner mig inte lika pepp helt enkelt, ska dessutom flyga till Prag på fredag, kommer hem på onsdag, och sen flyga lite till efter bara en vecka, huu.

Dessutom känns det himla naivt att resa iväg när man blir erbjuden jobb en vecka just de dagarna hos en utav Sveriges främsta fotografer. Det skulle kännas så knasigt att missa dagar i studio, bakom en reflektor, kånkandes på dyra kameror, att lära känna nya assistenten och att få sitt namn på ytterligare ett jobb. Eller?

Ska fundera tills imorgon tror jag, men antagligen stannar jag hemma. Barcelona finns ju alltid kvar!
Och om vädret håller i sig i Stockholm kommer det ju vara helt okej. Pegah kommer upp i juni, Gloria kör igång två dagar i veckan och det känns faktiskt inte lika deppigt att vakna i Stockholm varje morgon nu för tiden.

Kanske bäst att stanna och njuta av det och fly till favoritstaden när det blir så där jobbigt deppigt att vakna upp i Stockholm alla dagar i veckan igen, ja?

Jag vet inte, hjäääälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0