IF YOU WANNA BE MY LOVER

Lördag den 15 maj. Vilken kväll, vilken natt, vilken morgon.
Startade med grillning på ett tak mitt inne i stan, mellanlandade på Ringvägen för att umgås någon timme till med Norrmännen, vidare till ett tak inne i Gamla Stan där det dansades till Spice Girls och hölls tal på hustak.
När klockan började närma sig 03:någonting kändes det som att nästa stopp var svart klubb, sagt och gjort. 
Efter att ha bankat på en svart dörr och uppgett namn insåg vi att vi var för trötta och för panka för att gå in i alla fall. Då var det dags att vända hemåt igen, klockan 04:15 eller vad den var. 

Jag & Aless tog en tur till Alvik innan vi vände hem, bara för att liksom. Var hemma vid halv sex på morgonen eller nåt åt det håller, sätter mig vid Facebook och uppdaterar glatt att jag är HEMMA innan jag totaldör i sängen. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0