19:00 - 07:00

Det som händer på Gloria, stannar på Gloria (Sagal, samma sak gäller K-15, okej??), men jag kan ju berätta att vi hade sjukt kul! Jag var pepp, Aless var pepp, Sagal som hängde inne på McDonalds var pepp! Alla var pepp!!

Efterfesten däremot - heey! Massa öl, massa folk, massa skratt. Några av oss körde en färsking och däckade, en annan hade blivit dumpad, en tysk fick nobben, och en fjärde åkte vidare efter efterfesten också, orkar inte.
Skön grej att vikariepoolen ringer innan jag gått och lagt mig ens, puh.

Ser framemot nästa torsdag med Gloria, som även den kommer bli apbra, men ser inte så mycket framemot nästa fredag, to be honest.

Bisous

Kommentarer
Postat av: Aless

alltså tysken... jag har inga kommentarer. men fy helvete vad kul vi hade, har träningsvärk i magen av allt skratt och ont i huvudet av all alkohol.

2010-05-07 @ 19:36:40
URL: http://alesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0