MITT LIV

Igår skulle jag leta upp Alex nummer i min telefon för att skicka till Hannah, istället för att söka efter "Al.." så skriver jag in "Robert Pattinson", först blir jag jättechockad över att nummret inte är inlagt, bara för att två sekunder senare inse att jag faktiskt inte har Herr Pattisons nummer, bli jätteledsen, och först därefter komma ihåg att det faktiskt var Alex nummer jag skulle åt från början. Vet inte riktigt hur hjärnan kopplade där, men skämdes/ tyckte att det var så kul, att jag var tvungen att ringa upp Hannah fast att vi just lagt på... Heh.

En annan kul grej: i natt drömde jag att Hannah var tillsammans med Don Draper och jag med Ken Cosgrove.
Vi åkte runt på roadtrip i Barcelona i en mintgrön bubbla och jag & Hannah drack mest coca-cola ur glasflaskor med sugrör.
Serri, så jävla jobbigt det var att vakna i morse. Inte okej!


Ps. Bara så att du vet så går det oftast att klicka på fet-stilta ord för att komma till en bild, och när bilder är med så går det att klicka på dem för att komma till källan! God natt!

Kommentarer
Postat av: leex

hahahahahahahahaa :P

2010-03-17 @ 10:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0