2 SNABBA SAKER

1 - "Statt'n", är det du Alex eller är det Fabian Fluff??

2 - Om man dör i en serie, då är det meningen att man ska försvinna ifrån serien, inte hänga kvar i någon annans kropp och få fortsätta vara med i serien, men bara för att vissa personer ser dig så? Fatta ovärt bara "hej, du ska få spela huvudrollens nya pojkvän, fast bara när du reflekteras i skyltfönster typ". HALLÅ GHOST WHISPERER!!?



Nu blir det middag med en utav jordens bästa människor som varken jag, mamma eller Claudia har träffat på kanske 6 år? Kan det var så länge? Eller längre? Hjälp!
Hursomhelst, hoppas att Mli blir glad nu för att jag uppdaterat, trevlig kväll! Bisous!

Kommentarer
Postat av: MLi

MYCKET GLAD!

även om jag verkar vara tjat-kärring så blir så lite så -mycket!! UPPSKATTAD!

ehm ehm ehm.. jo! Ghost whisperer! I TOTALLY AGREE!

ps: jag träffade din mormor och morfar i fredags och i lördags!! ^^

2010-03-22 @ 22:12:07
URL: http://klarblahimmel.blogg.se/
Postat av: Statt'n

det är alex :P

2010-03-22 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0