WASTED DISCO GIRLS

Ja, Gloria kan ju bara sluta på ett sätt, skevt. För mig och Miss Gloria så avslutades kvällen på en balkong, utan cigg, viskandes, ätandes broccoli och pasta, tror jag? Jo, broccoli och pasta var det nog. Tror att min sämre hälft hetsåt lite skinka också, precis så. Sen satt vi och gnällde i en kvart över att vi inte hade några cigg, funderade på var närmaste kiosk låg, men kom inte så mycket längre utan somnade med smink på i en hög över varandra.

Juste, hur vi kom hem? Hittade en tanig kille i häftig sportbil som skjutsade oss ända fram till dörren. Tack och bock!

Tack Aless, tack Erik, tack mina fina vänner som kom, var lite dålig på minglet men jag uppskattade att ni kom ändå och tack Klubb Gloria. Me loves you!

Kommentarer
Postat av: eM

hehe!

tanig kille i häftig sportbil! haha!

2010-06-05 @ 08:49:27
URL: http://klarblahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0