SUGEN

Har precis kommit hem efter en dag på jobbet/ sushi-date med finafina Ida/ bio-date med finfina Sofie.
Har varit en hemskt trevlig (och lite trött emellanåt) dag.

Bion var bland det sjukaste jag varit med om, i varje fall det varmaste! Jag och Sofie var och såg Eclipse (på premiären, jaja, låt oss vara). Vi tänkte att det kunde vara mysigt att få dregla lite över Pattinson mitt i veckan bara sådär, men herregud. Det var typ ett projekt att ens komma in i biografen, och då kan ni tänka er hur mycket folk det var. Sen satt vi en bastu tillsammans med kanske 590 kvinnor, i alla dess åldrar, och typ 8 killar. Folk applåderade, oh:ade och ah:ade, skrattade högt och ibland lite nervöst, ni vet, halv nakna 92:or, tunga grejor.

Hursomhelst så var det faktiskt värt det, men jag tror inte att jag hade bemödat mig om det inte vore för att jag hade Sofie i sällskap liksom.

Snart är arbetsveckan helt slut, och sen är det sommar på riktigt. Då kan man vara bakis flera gånger i veckan utan att  behöva luncha med folk som häller ut mjölk på bordet eller drämmer bestick i golvet, eller snackar skit om kökspersonalen för att de inte fick en jävla nektarin eller som tar rast en tio minuter eller helst en kvart för länge. Längtar som en gris! (Hur nu grisar längtar). Just det, ska ladda upp en bild på mitt nya bästa djur, så himla vackert. Men en annan gång, för nu är det nästan dags att sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0