SHORTS OSV.

Har gått runt Enskede en vända med mina nya jeansshorts. De är så himla fina i färgen, och så himla korta. Britney Spears-korta, ni förstår ju. Festivalshorts helt enkelt. (De får lov till att leka vardagsshorts imorgon, över strumpbyxor). Men lägligt med festivalshorts dagen innan man åker till Peace & Love!!!!

Vi ska tränga ihop oss i en liten röd bil imorgon, och med "vi" menar jag förstås Familjen Gloria! Ska bli intressant att se hur många gånger Sandi kommer tvinga Erik att stanna bilen för kisspaus, hur många gånger Johan kommer att namedropa Dacke, hur ofta Erik kommer bli irriterad på Johan, hur många minuter av resan jag kommer kunna hålla ögonen öppna och så klart, hur många gånger Aless kommer att stanna bilen för en annan sorts paus. Vågar knappt ens tänka på hur många öl som kommer att vara uppdruckna innan vi når vår destination: Borlänge.

Alltså, kan knappt fatta att jag ska på festival! I år igen! Imorgon! Ska se Jay-Z!! (Alltså va???) Mando Diao, Adiam & Rusiak, Johnossi osv osv! + att det är en massa trevliga vänner samlade där som bor åt olika håll i landet. Vet inte riktigt hur allt ska hinnas med, men visst fan är allt nerpackat nu i varje fall - tjulululu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0