LAPP/ / / SÖT KILLE/ / / ÖL

till: norrlänningen
"hej, jag delar blogg med en söt tjej som heter hannah,
sazzysisters.blogg.se, vi har mobilnummer också:
hannah: 073blablabla
jag, nicole: 0765687953"

Bara ett exempel på lappar som kan skrivas och lämnas efter några öl på ett biljardhak inne i stan. Vi är bäst.
(Och med bäst menar jag i detta fall jag & Aless, eftersom att Hannah är på västkusten och göttar sig. De är bäst på olika sätt liksom).

Nu ska jag äta popcorn och Aless håller på med något slags pasta med pesto projekt med sallad för en. Imorgon är det torsdag. Puss.

Kommentarer
Postat av: Norrlänningen

Kom och prata nästa gång så kanske det är jag som skriver lappen!



;)

2010-07-29 @ 05:12:03
Postat av: Aless

Sjukt att det faktiskt inte är Jag som kommenterade detta. Wretmans?

2010-07-29 @ 14:09:05
URL: http://alesses.blogg.se/
Postat av: nicole

05:12, antagligen en frustrerad wretman.

2010-07-30 @ 02:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0