MLi

För kära Emmelis skull så tänkte jag på att uppdatera här. Skulle kunna berätta om utgången i onsdags, fast det känns kanske bäst att låta bli, så jag kan ju passa på att berätta att jag har fått ett nytt rum!

Eftersom att familjen Cisternas numera bor i Tjeckien, så har vi som blev kvar få ta över huset!
Jag har fått en nyckel med hästar på och ett rum med prinsessor och lila färg på väggarna! Trots att jag faktiskt trivs helt okej så blir det nog till att måla om nästa vecka, tror att det blir vitt, eller kanske någon mörkbrun eller beige-aktig färg. Får allt se! Huset är rätt så stort, och jag är rätt glad över att jag klarar av att vara helt själv på övervåningen, eller på undervåningen, trodde att jag skulle tycka att det skulle vara jätteläskigt och behöva spendera all ensam tid i trappan mellan våningarna typ, men nej då! Det här klarar jag galant!

Det enda som är lite jobbigt är att jag nu har två extra dörrar att rycka i innan jag kan gå och lägga mig, men jag har åtminstone nära till Saras jobb!!
Nu ska jag kollar klart på Beverly Hills 90210, och sen försöka sova trots helveteshalsen!
(Förresten så ska jag inte gå ut eller dricka alkohol på ett bra tag nu! Inte så mycket alkohol i varje fall, vill inte ens tänka på hur många gånger jag varit ute i hur många veckor i rad, puh).
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: WT

YEEII :D

2010-01-16 @ 21:27:28
URL: http://whitet.blogg.se/
Postat av: MLi

WOW! Jag blev PAFF när jag såg detta inlägg. Dels för att mitt "namn" var i rubriken, att den till och med var rubriken. och sedan förstod jag inte resten.

UJ, jag hänger inte med alls. Bor du själv i ett hus? uj!

2010-01-16 @ 22:58:29
URL: http://motionneverlies.devote.se
Postat av: nicole

nejnej, jag, pappa & syster bor i huset! men det är inte alltid så att allesammans är hemma samtidigt! och det är ingen annan än jag som tvångsmässigt måste rycka i dörrar innan jag går och lägger mig!

2010-01-16 @ 23:14:43
Postat av: Statt'n

K B T !

2010-01-17 @ 15:35:31
Postat av: nik

kbt här också???

2010-01-22 @ 00:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0