MULTICOLOURED SNAPSHOT

I torsdags tänkte jag vara lite halv-trotsig och dricka öl trots att jag skulle befinna mig på förskola klockan åtta dagen efter. Kan ju trots allt inte missa The Ark! Det var roligt, jag förväntade ju mig så klart att de skulle vara bra, för The Ark brukar vara bra live. De hann med tre ombyten och hade solglasögon och poseade som tusan, så klart.

Men! Jag hade inte förväntat mig att jag skulle tycka att det var bra!! Det var helt sjukt! Jag var så lycklig efteråt och gick runt och log i flera timmar skulle jag gissa. Jag kom liksom på när vi stod där och lyssnade hur intensivt jag älskat alla låtarna och hur mycket jag lyssnat på dem under högstadiet, och så kom allt tillbaka. Åh. Dessutom träffade jag Victor utanför, så vi promenerade bort till Kungsträdgården, delade på en öl och svärmade för Ola Salo, kände oss lite som fjorton igen.

Efter spelningen och peppen så tog jag med mig mina resterande två tredjedelar till Trädgården där Pappa Erik spelade skivor och bjöd på öl. Tänkte åka hem vid tolv, absolut senast. Var hemma 23:20, tack tjejer.

I natt däremot, behöver jag aldrig gå och lägga mig! Jag och min fröken ska nämligen ut till Barnens Ö och lura folk att vi är bartenders. Får se hur det går. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0