AJVIDE LINDQVIST

Har läst ut Lilla Stjärna nu.
Äntligen och tyvärr. Ville börja läsa sista sidan så fort jag läst klart den första sidan, och när jag läst klart första kapitlet ville jag att boken aldrig skulle ta slut.

Men nu är den alltså slut. Och sjutton vad bra den var! Obehaglig och fascinerande. Så som hans böcker brukar vara.

Imorgon börjar på en biografi, surprise. En biografi som handlar om John Lennon, hehe. Men det här är icke samma biografi som jag redan läst en gång, det här är en annan författare, som intervjuat Paul McCartney och Äckel Ono.
Kan bli spännande.

Imorgon, dessutom, så tänkte jag äta kräftor med Jakob. Och Emmeli & Tove verkar det som. Har inte så mycket kräftor så vi kommer väl äta lite och dricka mycket, vilket är helt okej. För sen drar vi till Gloria! Familjen med stort G spelar skivor på Trädgården och det kommer bli asfett och herr Rusiak är där igen, fezt. Ses imorgon då! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0