HANNAH ÄR HÄR

Ne, alltså, det är Nicole som skriver. Har druckit ett par öl (gånger 6), men Hannah sitter mittemot mig och ska just till att smaka en pirog som hon lyckats bränna i mikron. Hon är definitivt jorden bästa människa, jag tror inte att ni förstår hiur fantastisk hon är!! Verkligen jordens bästa! 

Medan en annan bara är ett välgörenhets fall! Min stavning går inte så bra nu, så jag säger hej då nu, tänkte bara att ni skulle komma ihåg hur bra Hannah är! Fast att hon bränner piroger i ugnen, men nu är hon faktiskt på g med disken, och säger högt att hon ska börja bli bättre på att blogga - hona har ju faktiskt tid, och vi älskar ju henne!! Puss och god natt och vi ses imorgon Mli! (Hannah tog en rätt tunn pirog nu!)

Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0