Sazzysister(s)

Muha! Nu är denna blogg i princip min! Den du!

Igår var jag i varje fall ute och drack öl med genuskompisarna & Hans-Filip.
Hans-Filip var ett kärt återseende, och jag ska nog se till att vi ses väldigt snart igen!
Kvällen slutade i varje fall med att 4 av oss genuskompisar gick och drack en sista öl på Indigo, där Shout Out Louds tydligen satt, det missade ju jag, och Sara fick ångest av att jag bara var 18, hon gav mig extrem ångest genom att hänvisa till mig som max 22 år gammal tills jag sa till henne att jag fyller 19 i slutet på november..

Kommer sakna gänget i varje fall, Leif tyckte minsann att vi var en exemplarisk tutorgrupp i ett mail till Camilla, det var väldigt fint tycker jag & alla genuskompisar.

1 Lätt middag + 4 öl = Halvmysig bakfylla.
Halvmysig bakfylla + tandläkartid 08:20 dagen efter = Omänskligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0