Jill Johnsson vs. Spotify

Jill Johnsson har en reklam på Spotify (som för övrigt är sämst, fast det är ju alla spotify-reklam, hallå, nya reklam-makare, komsi komsi please!), som bara gör mig förvirrad. Det börjar med att hon typ "Hej! Först vill jag bara tacka för att du lyssnar på min musik". Jag blir lika rädd varje gång! "Vadå?! Jag lyssnar ju på Jay-Z? Eller va? Hjälp. Vad hände precis? Va? HANNAH!" - typ så.
Och sen babblar hon på lite "ya-ta-ya-ta-ya-ta", och sen ska hon berätta vilka som är med och sjunger duetter på hennes nya skiva: "Med bland andra Titiyo och Björn Ski--". Där, helt plötsligt, så avbryts hon av nästa reklam. Varje gång. VA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0