Indigo / Manchester Bar

Psst, igår fick jag feeling! (Som Anna Järvinen-någonting sa någongång).
Nämligen när vi satt på Indigo, det var rätt skön stämmning och jag längtade tillbaka till fina lilla Manchester Bar i Barcelona! (Jag längtar till Barcelona ungefär 70% av min vakna tid).

Så här glad är man i varje fall när man sitter och dricker 2,5 euro-öl / 6 euro-mojitos på en mysig liten bar, som ligger på en lite småläskig bakgata, där den ena bartendern står och dricker öl och chillar med sina kompisar & den andra sitter och hånglar med sin flickvän, på väggarna hänger ljusslingor och bilder på Morissey, ganska högt spelas det mest The Smiths, New Order & Bowie, det finns oftast inge toalettpapper, alla sitter i små grupper och skålar & skrattar, borden är fulla med konsertbiljetter från, säkert underbara, konserter, så som Joy Division och Sex Pistols, alla röker sig hesa och det är helt okej att fimpa på golvet:

Kommentarer
Postat av: MLi

Låter som ett riktigt smultronställe!

btw, ni är så välkomna idag :D haha! men det roligaste är ju att jag fick en inbjudan hem till mig av dig :) bäst! kram

2009-10-17 @ 14:11:40
URL: http://emflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0