Den konstanta fyllan

Så har vi gjort det igen.
Jag har ju tidigare lyckats med en 13-timmars fylla (Annie var här på besök, klart att något sådant skulle se), och så 16-timmars fyllan sista dagen på Way Out West, så helgen, så hände det magiska - jag fick med mig Hannah!
Man kan väl säga att vi har varit fulla mellan klockan 00:00 i fredags, till kanske, 13:00 idag?
(Bakfyllorna har varit major, jisses).
I alla fall en väldigt fin helg, men smärre missöden, någon tupplur, femtielva öl för många, gängliga pojkar från Tranås, en labyrint och sjukt många timmars dans.

Får återkomma med en mer utförlig redovisning av helgen (har träffat en massa fina människor) när jag inte ska upp om 7 timmar. Puss & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0