Utställning

Igår hade vi våran slututställning! Det var fint, och Rik deklarerade först av allt en vägg skulle rillhöra mig minsann, hehe. Så slapp vi tjafs från resten av eleverna, fast vissa var ju osmidiga (HEHE) och bestämde väggar för sig själva där de slog sig ner och vaktade. Men Max jobbade på fint, och han måste ha sträckt ryggen vid någor tillfälle, jag själv var lite omotiverad då jag inte behövde kriga för att få plats med mina bilder någonstans!

Jag fick köpa skor i alla fall, och jag och Max handlade lite jordgubbar också!
Folk och kikade och åt äpplen och drack cider och var glada!

Sedan så sprang jag, Max, Sara och Hannah iväg till 54 (egentligen så fick vi först skjuts av Chimmy till Mariatorget, och sen ångrade vi oss och gick tillbaka). Där satt mamma och hennes vänner, så vi drack en öl och sen åkte vi till gamla stan och träffade upp lite klasskamrater och jag och Hannah var lite döda och osociala, fast vi ska ju inte hänga läpp, vi fick ju fkatiskt sällskap av norska turister som förundrades över Hilton-hotell! Ja!

Ikväll har Sofie fest! Vi ska hylla 90-talet, hur bra som helst!
Och nu ska jag skynda mig och möta Max, för vi ska stå vakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0