www.tunnelbanan.nu

Det finns en del saker som kan få mig att skratta för mig själv på tunnelbanan (tyvärr, helst vill jag ju bara sitta helt neutral och passa in bäst det går och slippa blickar från alla håll och kanter, blir så nojjig då), däribland Hannahs sms (inte de som vi fått se exempel på däremot), eller folk som har för sig roliga saker, eller springer till tuben och missar den precis, det är alltid speciellt att se hur personen väljer att reagera, antingen så ser de fortfarande jättestressade ut, eller så typ "Aja, jag hade ju ändå inte tänkt att åka med den" och så backar de in på perrongen igen och försöker dölja hur besvärade de egentligen är.
Annars kan låttexter få mig att flina lite fånigt också, som:

"Oh, up go the curtains
And down go the virgins
Oh, no, mothers are crying"

"Once a failure, always a retard"

"Du har skämtat färdigt med mig
Ingen mer av min hjälp, knulla dig själv"
Bara Markus har fan sån distans att han kör en direkt-översättning på Fuck You. Humor! Ja!


"Don't forget me
I had your son
Damn thing went crazy
But I swear you're the only one"
Jag bara ser framför mig hur PJ sitter i en källare och vill ha tillbaka stackars Billy, och så låter det liksom som om hon har haft ihjäl barnet, eller att barnet är helt galet, men att Billy borde förbise det, för hon klämde faktiskt ut ungen och det är det enda som räknas!

Kommentarer
Postat av: fanny

"once a failure, always a retard" - johnossi? :D

2009-06-02 @ 19:58:45
Postat av: fanny

once a failure-always a retard=johnossi? :D

2009-06-02 @ 19:59:39
Postat av: SAZZY1

helt rätt fanny! :D

2009-06-04 @ 00:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0