90-tals festen

Festen igår var roligast på länge! Det dansades (helt nyktert) till Spice Girls, allsång till Oasis och så mysigt värre med Eskobar. Bästa låten Deceptacon klarade sig just för att få vara med i spellistan, men jag missade den så klart överhuvudtaget.
Jag och Hannah hade "hemska toffsar i håret" för att citera Samuel, och jag har nyckeln till att slippa bakfylla! (Och därmed även svaret till hur vi har överlevt de senaste festivalerna, ja).
Inge pinsamma samtal ringdes, vilket kan ha att göra med Elanors och Chimmys nazi-fasoner, däremot hade jag ett långt och ganska givande samtal med Maceo, honom pratar jag med alltför sällan, Max gav mig en kram (!!!) helt spontant, Simon var livsfarlig och stod nere på spåret, jag somnade på tunnelbanan och Hannah sprang iväg med Alex mest hela tiden!

Anna var ungefär världens sötaste i världens snyggaste klänning, jag pussade på fina Sofe femtielva gånger, dansade inget alls, faktiskt, och pratade för lite med både Dunja och Bells. Blåste största såpbubblorna på festen i varje fall!

Bilder kommer, någon gång, när jag inte måste städa :(

Nu väntar vi på Hannahs sammanfattning av festen, visst? Puss!

Kommentarer
Postat av: Grillan

håhå!



väntar med spänning, hannis!

2009-06-01 @ 00:03:41
URL: http://ohfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0