Vem lyckas?

Vem lyckas att sparka på en creme fraiche burk på slussens tunnelbana perrong och blir kladdig om stackars foten?
Jo jag.

Vem lyckas kliva på halvtimmes bussen istället för tiominuters bussen?
Jo jag.

Vem lyckas tappa nagellacket på trottaren så att den går i tusen bitar och färgen sipprar ut över hela gatan?
Jo jag.

Vem lyckas tappa korvarna på golvet?
Jo jag.

Vem lyckas tappa *pip* i vattnet?
Jo jag.

Vem lyckas göra detta inom loppet av sju dagar?
Jo jag.

Vem lyckas göra denna lista till 20-frågor?
Jo jag.

Vem lyckas vara latmask?
Jo jag.

Kommentarer
Postat av: nikki

meh, bara åtta frågor ju :( vad är pip?

2009-06-30 @ 13:03:28
URL: http://sazzysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0