Känner mig lite påhoppad...

Ja det känns som Nicole här är en aningen bitter över att jag inte uppdaterar bloggen tre gånger om dagen, men korv på dig!
Om du håller på såhär och pressar mig kan du glömma allt, byta namn till sazzysister.blogg.se.
Vi har alla upp- och nedgångar i skrivandets kreativa ideér, ja och min kreativa sida har legat på latsidan, jag vet. Men så fungerar människan och vi är alla människor. 
Jag ber dig snällt att ta det lungt, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Men nu har vinden vänt, så håll i hatten för nu blåser ni iväg!

Kommentarer
Postat av: SAZZY1

JAG ÖVERVÄGDE FÖRST ATT BYTA TILL SAZZYSISTER, HALLÅ



kom inte och sno mina ideér! :(



(OBS: höll seriöst på att skriva "kom inte och sno VÅRA ideér) OK :(

2009-06-02 @ 23:15:23
Postat av: the redhead

hannah. har jag missat att du gått i min klass hela gymnasietiden?

2009-06-03 @ 01:17:52
URL: http://ohfan.blogg.se/
Postat av: SAZZY2

HAHAHA!

NIK is knäppis, du vet att dina ideér är insperirade av mig;)



sara, i dont get it?

2009-06-03 @ 11:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0