Jag kan inte sova

Åh, jag råkade (hemskt mycket saker jag råkar) somna vid klockan fem, och vaknade igen klockan tio.
Så nu är jag pigg och rastlös! Precis som igår.
I vanliga fall så brukar jag städa rummet, eller rensa garderoben, men om jag rensar garderoben igen har jag inget kvar, och mormor har städat vårat rum två gånger på kanske 5 dagar, så det är ju ingen mening för mig att göra det igen.

I alla fall så ringde jag till Hannah, men det var inte så givande, jag är helt seg i huvudet och orkar inte lyssna så bra som man borde. Men vi skrattade lite i alla fall!

Hursomhelst, när vi pratade så fick jag ett sms från Amanda under tiden, och direkt så kände jag obehag!
Inte för att det var Amanda som sms:ade, men för att jag fick sms överhuvudtaget efter klockan tio på kvällen (tanten).
Det är lite jobbigt, jag trodde att jag hade kommit över den telefon-fobin. Men ack.

Det brukar vara lugnt om jag är ute, eller om jag sms:at mycket med någon hela kvällen, men så där out of the blue, hu!
Jag vill få bort det igen, jag fattar inte vad som har hänt :(

(Det här får bli konstigheter/fobier del 1, ja?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0