Dagens "dåliga" litauiska skämt.

"Det var en ful liten flicka utan kompisar som skulle gå och leka i lekparken men stackars lilla flicka hade ingen som ville leka med henne då hon var utan vänner.
Men som tur var kom hennes mamma på den smarta idén att låta flickan gå ut med ett halsband gjort av köttbullar,
så åtminstonde hundarna ville leka med henne."

- HEHE, HEMSKT!

Hur ska jag klara mig utan alla dessa skämt  som dyker upp titt som tätt, nu när jag inte längre kommer träffa dig varje eviga dag.
GIGI, FLYTTA IHOP MED MIG?!

Kommentarer
Postat av: Gigi_mama;D

Det var en "asdålig";D översättning av mitt "bästa litauiska skämt";),men det gör ju inget!( Ingen kan köra lika bra som Gigi liksom;D)Jag kommer o sakna Dig OXO:*,min lilla vego-köttbulle;* ;DDD!!! Men du kommer väl inte försvinna i parken eller någon annanstans!!!?? Ingen vill ju leka med Dig;DDD Så det betyder att Vi kommer o ses o din mamma slipper knyta köttbullar runt din hals:** Du ska leka med Gigi!!!!:***

2009-06-10 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0