Andra mobilkonstigheter

Jag älskar ju trots allt (som vissa har konstanterat) min mobiltelefon, fast att den kommer med lite fobi-nojjor och lite tvångstankar. Som när det gäller att sms:a, det har lite regler liksom.
Som att alla sms måste skrivas med små bokstäver, jag minns inte varför jag började, men nu kan jag inte sluta.
Det finns dock undantag, som när hela ord ska skrivas uteslutande med stora bokstäver, men man får inte blanda stora och små bokstäver i ett ord, om det inte är "Ok :(" då kan det skrivas med ett stort O och litet k.

Förutom det så ska man ju tänka på smileys också!
Vissa ska skrivas med tre tecken, alltså, med en näsa liksom. Och andra ska bara skrivas med två!
Två tecken: :) ;) :P
Tre tecken: :-( :-*
Den enda som kan variera lite är :D-smileysen, ibland skriver jag den så, och ganska sällan, men det händer ändå, så skrivs den :-D

Vilket jäkla liv man har va?

Kommentarer
Postat av: A

:^

2009-06-13 @ 11:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0