Norrland

Igår tog jag tag i Hannahs packning och passade på att vika ungefär alla hennes kläder!
Det gick kanske tre minuter efter att jag satt mig i bilen som jag började sakna bästis :(
Nu ses vi inte fören nästa torsdag, det känns lite ledsamt!
Men, sms kostar ju som sagt bara 99 öre i minuten, jag har lånat hennes fina armband, och hon har med sig en ring som är min, så vi kommer ju att finnas med varandra hur som helst, hehe!

Idag har jag däremot suttit på en buss i sisådär 6 timmar, det var.. tråkigt. Jag hade bara med mig en tidning som jag hann läsa fram och tillbaka två gånger på en timme eller två, och så försökte jag sova, men det är så jobbigt att sova när främlingar kan se på, tycker jag. En bra grej var däremot att jag fick sitta själv hela resan, det var en gubbe som stod otåligt och väntade på att jag skulle flytta på min väska så att han kunde sätta sig ner, men jag visste att det fanns mer plats i bussen, och gamlingar är ju inte riktigt min grej, så jag var jätte upptagen med Evert! Och tur var det, för gubben satte sig brevid en kille en bit bakom mig, och tror ni inte att han pratade med stackaren hela resan!

Nu
så sitter jag i soffan med Alex's minilapptop i soffan i Härnösand. Vi har redan hunnit uppdaterat varandra på allt det viktigt, och allt det inte så viktiga, jag har träffat min lilla kusin Jonthe, som inte är så liten längre (han är verkligen jätte annorlunda, fortfarande chockad!), kramat en svettig Fabian, haft två skrattanfall orsakade av farbror Gunnar, snackat resor med Sebbe som är lite biffigare än vanligt, och så kanske 5 skrattattacker till med Alexandra, orskade av diverse saker. (Jag har egentligen ingen aning, vi brukar inte ha någon aning. Vi brukar ha kul!)

(Här skulle jag lagt upp en bild på mig och Alex om det var så att hennes kamera på datorn fungerade, eller om hon hade älskat mig på riktigt och haft några gamla fula bilder på oss!)

Imorgon ska jag få skjuts av min kära farbror till Kramfors och mormor & morfar. Mormor har laddat upp med 3 liter jordgubbar, det lär sitta finfint!

Vi hörs när jag är tillbaka i Härnösan igen, annars så ses vi i stockholm! Saknar er! Puss osv, ja? Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0