MTV efter klockan 00:00

Okej, nog för att det brukar vara mycket tuttar och rumpa på MTV alltid (stackars, stackars alla barn, och stackars oss), men nu, klockan 02:00 så är det ju bara tuttar och rumpa konstant. Lite facinerande är det ju dock, måste jag erkänna, var hittar man alla dessa tjejer som utan problem ställer upp och sexar sig?

Jag kan inte bestämma mig för vilka som är värst, tjejerna som är med i videon bara för att sexa sig i bakgrunden, eller tjejerna vars video det är, och som sexar sig för att sälja sin musik? (Jag hoppas att ni hänger med på mitt resonemang, jag är lite mosig i hjärnan, hoho)
Alltså, okej att man har lite kläder på sig, och okej att man dansar med lite kläder, men det här?

Eller det här?
 

Och har jag dubbelmoral om jag tycker att det här är okej?


Är det här för många youtube-klipp och för många frågor för ett inlägg? Va? Va!?

Kommentarer
Postat av: alx

single ladies är så jävla bra. Och den är grymm att dansa till. Men det är synd att den aldrig spelas på radio och sånt

2009-07-22 @ 11:15:29
URL: http://alxisafake.blogg.se/
Postat av: notorious b.e.l.l.

alltså! jag tycker justin+kiara(ellervadhonnuheter)s video är så jävla stånkig vid 1:15 till 1:20 (speciellt 1:19!) ingen INGEN kan göra dettdär och se sexig ut. INGEN. skitkul grejer.



man är väl allmänt på alla fronter emot objektifieringen av kvinnor, som vanligt.

´men jag kan inte hjälpa att vara så pass cynisk att jag tror vi aldrig kommer att leva i en fri (läs kapitalistisk & västerländsk) värld där sex inte säljer jävligt bra och människor inte vill tjäna lätta pengar. jag tycker annars att sex är ok att använda som ett verktyg/vapen, om ma ser det frånd en ljusa sidan. sen kan man ju uppskatta sex för sexighetens skull också, förstås.



megakommentar OH YEAH. men seriöst, man hör nästan stånket vid 1:19! hahaha, kolla!

2009-07-28 @ 01:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0