Förebild, javisst, eller kanske inte.

Det var en solig dag när storasyster Hannah skulle bjuda sin lillebror Jack på fika och en dag i parken.


Väl inne på fiket utspelar sig denna dialog:


-         Vad vill du ha Jack?

-         En brun muffins och en läsk, vad ska du dricka?

-         Vad brukar jag dricka?

-         ÖL, Jack med fem år på nacken.

-         Eh hehe, nää KAFFE LATTE.


Senare vid middagen när jag skulle dela med mig till mamma, Sakarias, mormor och morfar brister min lillebror ut med frasen:

-      Hannah älskar öl.




Kommentarer
Postat av: leex

hahahahaah man måste bara älska barn och deras oblyga sätt :P

2009-08-04 @ 01:13:05
URL: http://leex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0