101:a inlägget!

Hannah, var är champagnen? Det här måste firas!

Så, nu när vi har konstanterat det så kan jag avslöja att tjyvläst ett utkast skrivet av Hannah, ni tappra som fortfarande läser bloggen har något roligt att se framemot! Fast det är ju inte bara Hannah som visar framfötterna och har framförhållning*, jag har också ett litet utkast som jag håller på, som jag tänkte att Hannah skulle publicera nu någon dag när jag är bortrest (!), och det innehåller mycket interna skratt, mycket barnsligheter, och det hela är väldigt "Hannah&Nicole".

Och med det tänkte jag lämna er för varmare vatten, en finare stad, billigare öl och en manligare resekamrat!
Yes, om 3 timmar så möts jag och Max upp på centralen och tar bussen till Skavsta, och sedan flyget till Barcelona, hurra!

(Jag skulle kunna skriva ett lång inlägg om varför jag inte är så förtjust i att flyga, men jag nöjer mig med att dela med mig av ett urdrag ur ett långt mail som saknade Johannah fick skickat till sig idag:

"lite orolig över hela flyga grejen dock, man får ju inte ha med sig alkogel på planet (buhu!),
så jag har varit och köpt ett storpack våtservetter idag, hehe!
men, handhygienen är ju inte den största boven i dramat när det
gäller sjukdomar och andras baciller på planet, nej! för det är den där jäkla air condition-en
(eh, stavning, ja?), det är den som förstör mitt liv lite! du förstår ju att det är bara samma luft som
går om och om igen, runt och runt i ungefär två timmar, så om någon hostar så är jag liksom fast med den där
hostan hela flygresan, och den går inte att komma ifrån! panik!
får försöka att inte lyssna så noga efter hostningar och nysningar hit och dit!"
)

Så där ja, nu tycker jag visst att grannarna pratar lite väl högt, och det sista ska packas ner i den buckliga gröna resväskan!


*Framförhållning, se, jag tänker på dig Elanor, hoppas att det uppskattas! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0