KORV

Idag har jag ätit så himla mycket korv. Både sojakorv, och icke-vegetarisk salamikorv! Den har jag nog ätit mest av hemskt god.
Men nu är jag rädd för att magen ska bli arg och att jag blir tvungen till att sitta upp och kräkas ungefär hela natten.
Vi får hålla tummarna, för imorgon ska jag ju faktiskt sitta på tåg ett bra tag!
Nu ska jag fortsätta titta på Rambo, & slänga mig ur "comicbook-guy" (Lars passande iakttagelse!)-citat som "Enformigaste biljakten ever!", pappa kör på lite mer primativa grejer, som "Han får skylla sig själv, jävla dumhuve!"

Funderar på om enformigaste ens är ett ord, och vilket ord ser fulast ut egentligen, Ludvika eller Dialekt? Det står 1-1 än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0