Hockey

Är "har-lust-att-skrika-fitta-sur".
Har precis kommit hem från Rögle - Djurgården, vi förlorade och djurgårsklacken var så sjukt provocerande!
Mario Kempe blev i varje fall matchens spelare, trots att han inte stod för Rögles enda mål!

Fattar inte, första perioden var de jättetaggade och avslutade med ett mål, andra perioden så var de helt plötsligt jätte fumliga och tappade farten, vid tredje perioden hade de tappat suget helt och väntade bara på att få försvara i sin egen zon. Hallå?
Blir typ upprörd när jag skriver så ska sätta mig och försöka lugna ner mig eller nåt.

kjhsfkjhsakngkangkangfKKkjnfkjNKK, blä.


(Var förresten där med Daniela, och så mötte vi min farbror och fick varsin öl. Fint.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0