Eh

Vill verkligen ha något jätte roligt att blogga om.. Men det står helt stilla är rädd!

Kommentarer
Postat av: MLi

JULEN! Julklappsjakten. Kommande kriget i mellandagsrean. Bojkotten från mellandagsrean. Bojkotten från JULEN!? Nyår? Man måste skaffa nytt busskort till nyår så man kan ta sig hem.. för de som är i Sverige (inte alls skadeglad)! Nyårslöften (för tidigt?) börja finslipa på nyårslöften. Mindmappa! Gå med i min bokklubb kansk!? :O Jag tror till och med du nikki, som gått genus-perspektiv, skulle finna boken vi läser nu mycket givande och intressant!

Fråga mig bara! Jag har massor av bubblor i huvudet. KRAM

2009-12-17 @ 22:31:19
URL: http://emflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0